ìnloggen / winkelmandje / direct afrekenen

HOME OVER ONS ADVIES PRODUCTEN SNEL BESTELLEN CONTACT
 
   

Veel vis verkleint kans op darmkanker
U bent hier: > In de media > Veel vis verkleint kans op darmkanker

Wie wekelijks een keer vis eet, heeft 4 procent minder kans op kanker in de dikke darm. Bij drie keer in de week vis op het menu is dat 12 procent, want de kans daalt met 4 procent per keer.

Dat concluderen onderzoekers van Wageningen Universiteit in de American Journal of Epidemiology. Zij baseren zich op een analyse van veertien bestaande studies. ,,We weten al langer dat de consumptie van vis de kans op dikkedarmkanker vermindert'', zegt onderzoeker Anouk Geelen.

"Hoe dat verband precies in elkaar zit, weten we niet. Misschien komt het door de vetzuren in vette vis, de omega-3-vetzuren. Als dat zo is, dan beschermen zalm en makreel tegen darmkanker, maar kabeljauw niet."

Bron: Totalcoach

 

POPULAIRE PRODUCTEN
01 Herbalife F1 - Vanille
02 Vezel en kruidentabletten
03 Herbalife F1 - Aardbeien
04 Herbalife F1 - Tropische vruchten
05 Shake Starterset
06 Cell-U-Loss
07 Proteïnereep Chocolade/Pinda
08 Herbalife F1 - Cookies and cream
09 Herbalife F1 - Chocolade
10 Proteïnereep Vanille/Amandel

KLANTEN OVER...
HET PRODUCT GEBRUIK
Ik gebruik Herbalife nu 2 maanden en val er iedere week centimeters mee af. Misschien zou dat me ook lukken met een ander soort dieet, maar omdat ik veel onderweg ben en afhankelijk van wat restaurants te bieden hebben, zijn de 2 shakes per dag en een normale maaltijd 's avonds in combinatie met wat pilletjes ideaal voor mij.
A. Jonkers - Enschede

RECEPT VAN DE WEEK
CORNFLAKES SHAKE
2 eetlepels Formule 1 - Chocolade
250 ml magere yoghurt
2 eetlepels cornflakes

DISCLAIMER
Herbadieet Enschede is geen officiële Herbalife distribteur en heeft geen enkele overeenkomst met leveranciers.
 
 
 
Home Over ons Advies Producten Snel bestellen Contact